Jakie są Wasze doświadczenia ze stosowaniem leku Citabax? Czy zauważyliście poprawę w leczeniu depresji lub zaburzeń lękowych? Czy wystąpiły u Was skutki uboczne, takie jak senność, bóle głowy, trudności w zasypianiu, nasilone pocenie się, suchość w ustach czy nudności? Wasze opinie mogą być cennym wsparciem dla osób rozważających terapię tym lekiem – każda historia ma znaczenie!
Biorę Citabax od 19 roku życia z powodu ataków paniki, lęku i derealizacji, które pojawiły się, gdy u mojego brata zdiagnozowano poważne zaburzenie psychiczne. Od czasu przyjmowania go działa jak marzenie, mam teraz 25 lat i nadal biorę lek. Ten SSRI jest tak łagodny i delikatny, że nie mam żadnych skutków ubocznych. Proszę, spróbujcie tego leku! Moje ataki paniki zniknęły, mój lęk jest minimalny, a derealizacja zniknęła. Proszę, nie wstydźcie się brać czegoś, czego może potrzebować wasz mózg. Teraz jestem zarejestrowaną pielęgniarką, jestem tak spokojna i szczęśliwa oraz odzyskałam swoje życie od lęku i paniki.
Biorę Citabax 20 mg od 27 dni i w końcu, w ostatnim tygodniu, zaczęłam odczuwać pozytywne efekty. Dzięki Bogu, bo naprawdę miałam WSZYSTKIE skutki uboczne przez pierwsze 2-2,5 tygodnia!
Najgorsze były: głębokie zmęczenie, nudności, biegunka, mgła mózgowa i uczucie oderwania od rzeczywistości. Byłam bliska rezygnacji, ale jednak postanowiłam kontynuować – i cieszę się, że to zrobiłam. W końcu, przez ostatnie kilka dni, te nieprzyjemne skutki uboczne znacznie osłabły i mogę cieszyć się pozytywnymi efektami:
Więcej radości
Lżejsze samopoczucie
Brak uczucia „tonięcia”
Odzyskane zainteresowanie codziennymi sprawami
Większa cierpliwość
Bardziej zrelaksowany umysł
Uśmiecham się do ludzi