Jakie macie doświadczenia ze stosowaniem maści Lorinden C na zmiany skórne? Czy lek faktycznie przyniósł ulgę w takich problemach jak łuszczyca, wypryski, świąd czy stany zapalne skóry? Czy zauważyliście poprawę – zmniejszenie łuszczenia, zaczerwienienia albo świądu? Interesuje mnie też, czy pojawiły się jakieś skutki uboczne – np. podrażnienie, ścieńczenie skóry, pieczenie, nasilenie objawów po odstawieniu albo inne nieprzyjemne reakcje. Jak długo stosowaliście Lorinden C i czy efekty były trwałe, czy raczej chwilowe? Wasze opinie mogą bardzo pomóc osobom, które dopiero zaczynają leczenie albo szukają czegoś skutecznego na przewlekłe zmiany skórne. Podzielcie się swoimi historiami – co działało, co nie, i na co uważać.
W wieku 57 lat na obu dłoniach pojawiła mi się bardzo uciążliwa postać łuszczycy plackowatej. Próbowałam różnych maści i kremów, które przepisywał mi dermatolog – żaden z nich nie przyniósł efektu. Pracuję jako pielęgniarka i przez ten stan prawie musiałam iść na zwolnienie lekarskie – ból i wygląd skóry były nie do zniesienia.
Pewnego dnia przez przypadek do jednego z naszych pacjentów został zamówiony Lorinden C i miał zostać wyrzucony, bo nie był mu potrzebny. Postanowiłam spróbować – i już po tygodniu moje dłonie były zupełnie czyste. Nie mogłam uwierzyć, że coś w końcu zadziałało. Mam wrażenie, że to jakiś cud albo interwencja z góry, że ten lek trafił w moje ręce. Jestem ogromnie szczęśliwa i mam nadzieję, że Lorinden C dalej będzie tak skuteczny.