Opinie Nimesil

Jak oceniacie efekty stosowania Nimesilu i czy doświadczyliście jakichś skutków ubocznych? Wasze opinie mogą być cennym wsparciem dla osób rozważających stosowanie tego leku na ból i stany zapalne – każda historia ma znaczenie!

• Bardzo dobrze
  • Przeciętnie
  • Słabo
0 głosujących

Dwa dni temu zacząłem brać Nimesil — po jednej dawce rano i wieczorem. Już po tym krótkim czasie zauważyłem coś niepokojącego: bardzo intensywne swędzenie nóg i dłoni, które pojawiło się po powrocie do domu i jest na tyle silne, że wzbudza mój niepokój. :thinking:

Nie jestem pewien, czy to bezpośredni efekt uboczny Nimesilu, czy może wynik czegoś innego. Wcześniej nie miałem takich objawów, więc zastanawiam się, czy może być to reakcja na lek. :face_with_monocle: Na bieżąco monitoruję sytuację i jestem w kontakcie z lekarzem.

Wiem, że Nimesil jest bardzo skuteczny jako lek przeciwbólowy, ale trzeba być świadomym możliwych działań niepożądanych. W moim przypadku planuję skonsultować się z lekarzem w sprawie tego swędzenia, aby upewnić się, czy jest to reakcja na lek. W międzyczasie nadal przyjmuję Nimesil, ale pozostaję czujny i obserwuję swoje objawy. :pill:

W mojej przychodni jest lekarka, która wydaje się mieć jedną receptę na wszystko – Nimesil. Nie ważne, z czym ktoś przyjdzie, zawsze kończy się tym samym lekiem. Widzę to po mojej rodzinie, bo każdy, kto trafi do niej z jakimkolwiek problemem zdrowotnym, wraca z przepisanym Nimesilem.

Mnie też to spotkało. Kiedyś zdiagnozowała u mnie grypę (choć mam wątpliwości, bo później inny lekarz podważył tę diagnozę) i oczywiście przepisała ten lek. Problem w tym, że na ulotce Nimesilu jest napisane, że nie powinno się go stosować przy grypie czy objawach grypopodobnych. Mało tego, jeśli takie objawy wystąpią podczas leczenia, zaleca się natychmiastowe odstawienie leku.

Na tamtej wizycie dostałam też drugi lek, który – według ulotki – nie powinien być łączony z Nimesilem. To już mnie kompletnie zaniepokoiło.